STORNO POPLATKY
Termín je možné si rezervovať online alebo správou.
Neodhlásenie termínu minimálne 2 pracovné dni vopred
či už telefoniky alebo online. V prípade neskorého príchodu, meškania, chorá klientka , porušenia pravidiel pre výkom PMU z dôvodu zistenia kontraindikácie /zanedbané zo strany klienta/ ! je účtovaný
STORNO POPLATOK
NOVÝ PERMANENTNÝ MAKE UP 50€ (záloha)
Ďalšie služby
Termín v trvaní procedúry do 30 min. 15€
Termín v trvaní procedúry do 60 min. 20€
Termín v trvaní procedúry do 90 min. 35€
V prípade, že sa klientka nedostaví, termín nezruší a nekomunikuje, ďalší termín nedostane. Nezodpovedné klientky viac neprijímam. Ak meškáte, treba ma o tom bezodkladne informovať!
Upozornenia súvisiace s PMU:
1.V deň vytvorenia rezervácie na PMU Vám odosielam email so všetkými inštrukciami a pokynmi pre úhradu zálohy do 3 dní od rezervácie.
2. V deň príchodu na termín doplatíte zvyšnú sumu za procedúru, uhradená záloha je odpočítaná
z výslednej ceny. Doplatok v salóne je možné hradiť LEN V HOTOVOSTI.
3. V prípade, že nebude možné uskutočniť procedúru zo strany poskytovateľa služby (Foyer salón), či
už z technických, alebo iných príčin, vyhradzujeme si právo na zrušenie Vašej rezervácie. Ak to
vzniknutá situácia dovolí, tak o zrušení rezervácie budete vopred informovaná/ý. Zároveň Vám bude
poskytnutý náhradný termín podľa aktuálnej dostupnosti/obsadenosti. Záloha je v takom prípade
nevratná a bude Vám poskytnutý náhradný termín
4. Samotnou rezerváciou termínu potvrdzujete súhlas spoločnosti Mgr. Dagmar Hoková, Foyer salón
na spracovanie osobných údajov v zmysle zákona č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov
5. V prípade, že sa na Vašu rezerváciu nemôžete z akýchkoľvek dôvodov dostaviť, je nutné termín
odhlásiť minimálne 2 pracovné dni vopred (víkendy a sviatky sa nepočítajú ako pracovné dni). V
prípade neskorého zrušenia rezervácie (menej ako 2 pracovné dni vopred) Vám záloha za procedúru
prepadne
6. V prípade, že sa na procedúru dostavíte v nevhodnom psychickom/fyzickom stave, ktorý
neumožňuje vykonanie procedúry, záloha Vám prepadne
7. V prípade, že sa na procedúru nedostavíte včas a vopred nenahlásite Vaše meškanie (tolerancia je
do 10 minút), môže Vám byť procedúra zrušená a tiež Vám prepadne záloha. Náhradný termín Vám
bude poskytnutý až po zaplatení novej zálohy
8. V prípade, že klientka požaduje procedúru/tvar/, ktorá je v rozpore s mojim osobným
presvedčením, štýlom, správnym postupom, či tvarom s akým pracujem a čo reprezentuje moju
prácu, mám právo takúto požiadavku klienta odmietnuť, bez nároku na vrátenie zálohy. Každá
tetovaná partia sa dôsledne vymeria podľa tvárovej architektúry a výsledná hrúbka sa skonzultuje.
Práca ktorou sa prezentujem je prirodzená (viď fotoalbumy na webe). Kuriózne či extravagantné
požiadavky nevykonávam.
9. Samotnou rezerváciou termínu potvrdzujete súhlas so storno podmienkami
10. Pred /počas/ po úkone si vyhradzujeme právo vizuálneho záznamu výkonu (fotografia, prípadne
video) s cieľom zaznamenania výsledku, archivácie a prezentácie práce
11. Každá klientka je povinná si preštudovať dôsledne všetky kontraindikácie pred absolvovaním
úkonu a nezamlčať žiadnu zdravotnú prekážku. V prípade zmeny zdravotného stavu je nutné
poskytovateľa o tejto skutočnosti informovať a zvážiť termín zákroku ako aj zákrok samotný
12. Klient/ka je povinná dodržiavať pokyny starostlivosti o ošetrenú oblasť.
13. Vo vlastnom záujme si prosím rezervujte včas korekciu permanentného make-upu. Ideálne spolu
s termínom výkonu pigmentácie. Odporúčaný interval na korekciu (pretetovanie) je v intervale 4-8
týždňov po úkone. V prípade, že je poskytovateľ vyťažený s obsadenosťou termínov, je možné si
dohodnúť/rezervovať neskorší termín korekcie za príslušný poplatok podľa platného cenníka
14. Permanentný make-up si obyčajne vyžaduje dve sedenia (pigmentácia a následná korekcia).
Nakoľko je ľudská koža u každého jedinca individuálna, v ojedinelých prípadoch je potrebné
absolvovať aj viac sedení
15. Každá klientka je po vytvorení rezervácie povinná preštudovať si zmluvné podmienky a v prípade,
že s niečím nesúhlasí, alebo si nepraje podstúpiť zákrok, je povinná termín zrušiť. Ak nie je uhradený
zálohový poplatok v splatnosti 7 kalendárnych dní, budete vyzvaná na reakciu a jeho promptnú
úhradu. Ak aj napriek výzve klientka poplatok neuhradí a termín bol blokovaný zbytočne niekoľko dní,
klientka nemá možnosť si urobiť ďalšiu rezerváciu a dostáva tzv. „zákaz“.
16. Uhradený termín na nový permanentný make-up alebo korekciu je možné preložiť na žiadosť
klienta (a to dostatočne včas) len 1 x ! Ak si klientka termín praje úplne zrušiť, bude je vrátená
záloha vo výške 40€. Suma 10€ činí administratívny a manipulačný poplatok. Uhradená záloha sa teda
nevracia v plnej výške. Na vrátenie zálohy nás informujte najlepšie e-mailom a zašlite nám Vaše
fakturačné údaje vrátane čísla účtu, faktúru na 10€ poplatok a informáciou o vrátení platby tak
obdržíte emailom.
17. Časté presúvanie /prihlásenie a zrušenie/ rezervácie na permanentný make-up bude prísnejšie
kontrolované. Tolerujeme preloženie termínu z akýchkoľvek osobných dôvodov. Avšak tolerujeme
jedno presunutie, častejšie presúvanie termínov /rušenie a pridávanie/ je spoplatnené
administratívnym poplatkom 10€ za každé presunutie termínu. Vyžadujeme si právo tento poplatok
vymáhať podobne ako storno poplatok a to zamedzením možnosti si urobiť ďalšiu rezerváciu a
vysporiadaním vzniknutej podlžnosti, až potom bude umožnené objednať si termín
18. Ak neakceptujete zmluvné podmienky, nie je možné termín/y rezervovať
ZÁRUKA A REKLAMÁCIA:
Na permanentný makeup sa vzťahujú osobitné podmienky, upravné zmluvou, ktorú klientka obdrží.
- Ak ste alergička, zákrok na tvári ako je farbenie obočia, alebo lash lifting/bomb či umlé mihalnice - nedoporučujem, konzultujte s Vašim lekárom, inak je aplikácia vykonávaná na vlastnú zodpovednosť.
- Nedávam záruku na mihalnice nalíčené v deň zákroku - platí pre ošetrenia lash lifting, lash bomb a umelé mihalnice.
- V prípade, že klientka nie je so službou spokojná, je potrebné situáciu riešiť na mieste, najneskôr do 7 dní od služby. V prípade plnenia náhrady škody, je potrebné podať reklamáciu a doložiť pokladničný doklad